Специалисти „ГРАО“

Дата на публикуване: 21.04.2021 19:59
Специалисти „ГРАО“
1) Поддържа  в  актуално  състояние  регистрите  за  население и  ЛБД “Население”;
2) Съставя     ЛРК     на:  български     граждани;  чужденци,  с разрешение  за  постоянно  пребиваване  за  неопределен  срок; чужденци, без  гражданство, получили  разрешение  за  постоянно пребиваване   за   неопределен   срок; чужденци, получили   статут   на бежанец, хуманитарна  закрила  и  право  на  убежище  по  чл.98  от Конституцията  на  Р.България;
3) Получава  от  ТЗ “ГРАО” – Варна  разпечатки  за  събития- раждания, женитби   и   умирания, промени   в   имена, постоянен   и настоящ  адрес, ЕГН  и  ЕГН  на  близък, станали  в  други  населени места   на   страната   за   граждани   с   регистриран   постоянен   или настоящ  адрес  в  Община  Аксаково, разпределя  ги  за  кметствата  и кметските  наместничества. Обработва разпечатките  за гр.Аксаково;
4) Извършва  сверка  на  визуалния  контрол  от  ТЗ “ГРАО” –Варна;
5) Извършва  административни  услуги  на  гражданите  и юридически  лица, издава  удостоверения  за  наследници, идентичност, родствени  връзки, семейно  положение, постоянен  и  настоящ  адрес  и други  по  искане  на гражданите;
6) Заверява  Покани-декларации  за  посещение  на  чужденец в  Р.България  и  частно  посещение  в  Р.България  на  лице, живеещо  в чужбина, на  което  родителите  или  поне  един  от  тях  е с български произход;
7)  Извършва  легализация  на  документи  по  гражданско състояние  за  чужбина;
8) Отразява     промените     в     адресната     регистрация     на гражданите   в   регистрите   за   население   и   ЛБД   “Население”   на Общината. Изпраща  информация  на  ТЗ  “ГРАО”-Варна, на  магнитен носител  за  актуализация на ТБД и НБД “Население”;
9) Получава  и  обработва  адресни  карти  за  лица, променили адреса    си    от    кметствата    и    кметските    наместничества,  внася информацията    в    ЛБД  “Население”    на  Общината,  записана    на магнитен  носител  и я изпраща в ТЗ “ГРАО”-Варна;
10)  Приема, регистрира  и  заверява  Заявления  за  постоянен адрес  и  Заявления за смяна на документите за самоличност;
11)  Допълнителни задължения;
12)  Изпълнява   функциите   на длъжностно   лице   по   адресна регистрация.