Отдел „Архитектура”
Дата на публикуване:
21.04.2021 20:05
Отдел „Архитектура”
1) Изпълнява функции и задачи, регламентирани в действащото законодателство по устройство на територията.
2) Участва в рамките на своите компетентности в комисии в общината или извън нея;
3) Подготвя всички необходими документи на Главния архитект свързани със законово- делегираните му правомощия.
4) Поддържа определените от ЗУТ публични регистри на всички актове издадени от Главния архитект;
5) Проучва и предлага решение по постъпилите възражения, предложения, искания и жалби относно издадените от Главния архитект административни актове и становища;
6) Окомплектова и изпраща преписки до съда, прокуратурата и полицията при необходимост;
7) Осигурява административно – техническото обслужване на физически и юридически лица;
8) При необходимост съвместно с отдел „Строителен контрол“
упражнява контрол за спазване на одобрените инвестиционни проекти;