Отдел „Архитектура”

Дата на публикуване: 21.04.2021 20:05
Отдел „Архитектура”
1)    Изпълнява функции и задачи, регламентирани в действащото законодателство по устройство на територията.
2)    Участва в рамките на своите компетентности в комисии в общината или извън нея;
3)    Подготвя всички необходими документи на Главния архитект свързани със законово-  делегираните му правомощия.
4)    Поддържа определените от ЗУТ публични регистри на всички актове издадени от Главния архитект;
5)   Проучва и предлага решение по постъпилите възражения, предложения, искания и жалби относно издадените от Главния архитект административни актове и становища;
6)    Окомплектова и изпраща преписки до съда, прокуратурата и полицията при необходимост;
7)    Осигурява административно  – техническото обслужване на физически и юридически лица;
8)    При  необходимост  съвместно  с  отдел  „Строителен  контрол“
упражнява контрол за спазване на одобрените инвестиционни проекти;