Отдел “Счетоводни дейности“
Дата на публикуване:
21.04.2021 19:54
Отдел “Счетоводни дейности“
1) Точно и своевременно осчетоводяване на платежните документи по приходите и разходите на Община Аксаково, включващо: откриване към 01.01 на всички счетоводни книги и регистри; обработване и стойностно записване на счетоводната информация, постъпваща в Общинска администрация в хронологичен ред;
2) Своевременно изготвяне на платежни документи;
3) Своевременно въвеждане на данни в програмен продуктFSD;
4) Ежедневно, месечно и годишно отчитане и приключване
на постъпилите приходи и извършените разходи по видове;
5) Изготвяне на оборотни ведомости и баланс;
6) Изготвяне на отчети за касовото изпълнение на бюджета, сметките за средства от Европейския съюз и сметките за чужди средства и представяне пред съответните ведомства и контролни институции;
7) Води аналитичната отчетност на СМР по параграфи и обекти;
8) Съхраняване на счетоводна документация, съгласно изискванията на Закона на държавния архивен фонд;
9) Ежемесечно изготвяне на фактури по договорите за наем и подготвяне на справки за задълженията на некоректните наематели;
10) Ежемесечно изготвяне на фактури по договорите за депониране на отпадъци и подготвяне на справки за задълженията на некоректните ползватели;
11) Фактуриране на разходите направени от второстепенните разпоредители;
12) Изготвяне на всички изисквани по закон документи и отчети, предоставящи се за информация на Националния статистически институт;
13) Ежемесечно начисляване на амортизации;
14) Въвеждане на данни по ЗДДС и подаване на декларация в НАП;
15) Ежемесечно начисляване на корпоративния данък, дължим от
Община Аксаково върху приходите от стопанска дейност;
16) Изготвяне и на месечните ведомости за работни заплати, справки и други документи, свързани с изплащане на възнагражденията на служителите и внасяне по предназначение на начислените удръжки върху тях;
17) Изготвяне на сметките за изплатени суми за хонорари по сключени граждански договори;
19) Осчетоводяване на разплащателните ведомости и изплатените хонорари ежемесечно;
20) Осчетоводяване задбалансово на просрочените вземания и задължения;
21) Изготвяне на ежеседмична справка, относно постъпилите по сметки на Община Аксаково и разходваните целеви приходи;
22) Оказване на съдействие на органите на Сметна палата и на Министерство на финансите при изпълнение на техните функции и задачи на територията на Общината;
23) Изготвя служебни бележки за получените доходи и документи, относно пенсионирането на лицата, работещи и/или работили в Общината.