Отдел “Счетоводни дейности“

Дата на публикуване: 21.04.2021 19:54
Отдел   “Счетоводни дейности“
 1)   Точно   и   своевременно   осчетоводяване   на   платежните документи  по  приходите и разходите на Община Аксаково, включващо: откриване   към   01.01   на   всички   счетоводни   книги   и   регистри; обработване и стойностно записване на счетоводната информация, постъпваща в Общинска администрация в хронологичен ред;
2)   Своевременно изготвяне на платежни документи;
3)   Своевременно  въвеждане  на  данни  в  програмен продуктFSD;
4)   Ежедневно, месечно  и  годишно  отчитане  и  приключване
на постъпилите приходи и извършените разходи по видове;
5)   Изготвяне на оборотни ведомости и баланс;
6)  Изготвяне на отчети за касовото изпълнение на бюджета, сметките за средства от Европейския съюз и сметките за чужди средства и представяне пред съответните ведомства и контролни институции;
7)   Води аналитичната отчетност на СМР по параграфи и обекти;
8) Съхраняване  на  счетоводна  документация,  съгласно изискванията на Закона на държавния архивен фонд;
9)   Ежемесечно изготвяне на фактури по договорите за наем и подготвяне на справки за задълженията на некоректните наематели;
10) Ежемесечно   изготвяне   на   фактури   по   договорите   за депониране на отпадъци и подготвяне на справки за задълженията на некоректните ползватели;
11) Фактуриране  на  разходите  направени  от  второстепенните разпоредители;
12) Изготвяне на всички изисквани по закон документи и отчети, предоставящи   се   за   информация   на   Националния   статистически институт;
13) Ежемесечно начисляване на амортизации;
14) Въвеждане на данни по ЗДДС и подаване на декларация в НАП;
15) Ежемесечно начисляване на корпоративния данък, дължим от
Община Аксаково върху приходите от стопанска дейност;
16) Изготвяне  и  на  месечните  ведомости  за  работни  заплати, справки и други документи,  свързани с изплащане на възнагражденията на служителите и внасяне по предназначение на начислените удръжки върху тях;
17) Изготвяне на сметките за  изплатени суми  за хонорари по сключени граждански договори;
19) Осчетоводяване     на     разплащателните     ведомости     и изплатените хонорари ежемесечно;

20) Осчетоводяване задбалансово на просрочените вземания и задължения;
21) Изготвяне на ежеседмична справка, относно постъпилите по сметки на Община Аксаково и разходваните целеви приходи;
22) Оказване на съдействие на органите на Сметна палата и на Министерство  на  финансите  при  изпълнение  на  техните  функции  и задачи на територията на Общината;
23) Изготвя   служебни   бележки   за   получените   доходи   и документи,  относно  пенсионирането  на     лицата,  работещи  и/или работили в Общината.