Дирекция „Административно, правно и нормативно обслужване”

Дата на публикуване: 21.04.2021 19:51
Дирекция   „Административно, правно и нормативно обслужване”
1) Ръководи и организира правното представителство на Община Аксаково пред органи на държавното управление, местното самоуправление и всички специализирани органи, граждани, други юридически лица и организации;
2) Координира  и  организира  сключването  на  договорите  на
Община Аксаково с външни юридически и физически лица;
3) Разработва вътрешните административни актове на Община
Аксаково
4) Организира, координира и контролира законосъобразното издаване на административните актове на Община Аксаково;
5) Контролира законното прилагане на нормативните актове;
6) Организира защитата на интересите на Община Аксаково по изпълнението на сключените договори;
7) Координира     работата     по     обосноваване     на законосъобразността на извършените дейности пред контролни и ревизионни органи;
8) Координира и организира процесуалното представителство по дела по които страна е Община Аксаково и контролира дейностите по изпълнение на постановените съдебни актове;
9)  Изготвя  правни становища и юридическа консултация по проблеми, касаещи   законосъобразното   функциониране   на   Община Аксаково.
10)  Следи за настъпили промени в действащото законодателство и информира своевременно ръководството и заинтересованите дирекции;
11)  Подготвя и организира откриването и извършване на цялата дейност по провеждането на обществените поръчки в Община Аксаково;
12)  Изготвя проектодовори, в т.ч. по ЗОП;
13) Организира провеждането на заседания, срещи, разговори, интервюта и други мероприятия от този характер с Кмета на община Аксаково
14)  Организира  приемното  време  на  Кмета     за  граждани  и служебни лица;
15) Организира   и   осъществява   своевременното   водене   на регистрите за издадените заповеди, сключените договори и референции в общинска администрация;
16)  Организира и осигурява спазването на протокола в Общината;
17)  Участва при подготовката на проекти за кандидатстване за финансиране;
18) Участва при разработването и подпомага управлението и изпълнението на програми и проекти съобразно функциите си
19)  Подготвя и актуализира проектите за щатно разписание на длъжностите в общинската администрация, съгласно действащото законодателство;
20) Организира разработването на длъжностно и поименно разписание за заплатите на служителите от общинската администрация, общинските дейности и звена и ги  представя за одобрение от Кмета на Общината;
21)  Организира разработването на длъжностните характеристики на служителите от общинската администрация, на общинските дейности и звена, както и тяхното актуализиране;
22)  Организира комплектуването на документите при сключване и промяна   на   трудовото   правоотношение,   на   допълнителна   трудова заетост, в съответствие с трудовото законодателство, инструкциите и заповедите на Кмета на Общината.
23) Организира и осъществява своевременното водене на личните досиета   на   служителите   от   общинската   администрация   и   издава документи и удостоверения, свързани с тях;
24)  Оказва  методическо  ръководство  на  общинските  фирми  и звена, по прилагането на нормативната база.
25) Организира осъществяването на деловодната дейност и документооборота в Общината Осигурява информация за административните услуги, извършвани от Общината;
26)  Организира предоставянето на допълнителни комплексни услуги за гражданите и бизнеса
27)  Осигурява цялостно деловодно и административно обслужване на Общински съвет - Аксаково и на неговите комисии;
28)  Изпълнява и други дейности, произтичащи и пряко свързани с изброените правомощия и функции.