Дирекция „Административно, правно и нормативно обслужване”
Дата на публикуване:
21.04.2021 19:51
Дирекция „Административно, правно и нормативно обслужване”
1) Ръководи и организира правното представителство на Община Аксаково пред органи на държавното управление, местното самоуправление и всички специализирани органи, граждани, други юридически лица и организации;
2) Координира и организира сключването на договорите на
Община Аксаково с външни юридически и физически лица;
3) Разработва вътрешните административни актове на Община
Аксаково
4) Организира, координира и контролира законосъобразното издаване на административните актове на Община Аксаково;
5) Контролира законното прилагане на нормативните актове;
6) Организира защитата на интересите на Община Аксаково по изпълнението на сключените договори;
7) Координира работата по обосноваване на законосъобразността на извършените дейности пред контролни и ревизионни органи;
8) Координира и организира процесуалното представителство по дела по които страна е Община Аксаково и контролира дейностите по изпълнение на постановените съдебни актове;
9) Изготвя правни становища и юридическа консултация по проблеми, касаещи законосъобразното функциониране на Община Аксаково.
10) Следи за настъпили промени в действащото законодателство и информира своевременно ръководството и заинтересованите дирекции;
11) Подготвя и организира откриването и извършване на цялата дейност по провеждането на обществените поръчки в Община Аксаково;
12) Изготвя проектодовори, в т.ч. по ЗОП;
13) Организира провеждането на заседания, срещи, разговори, интервюта и други мероприятия от този характер с Кмета на община Аксаково
14) Организира приемното време на Кмета за граждани и служебни лица;
15) Организира и осъществява своевременното водене на регистрите за издадените заповеди, сключените договори и референции в общинска администрация;
16) Организира и осигурява спазването на протокола в Общината;
17) Участва при подготовката на проекти за кандидатстване за финансиране;
18) Участва при разработването и подпомага управлението и изпълнението на програми и проекти съобразно функциите си
19) Подготвя и актуализира проектите за щатно разписание на длъжностите в общинската администрация, съгласно действащото законодателство;
20) Организира разработването на длъжностно и поименно разписание за заплатите на служителите от общинската администрация, общинските дейности и звена и ги представя за одобрение от Кмета на Общината;
21) Организира разработването на длъжностните характеристики на служителите от общинската администрация, на общинските дейности и звена, както и тяхното актуализиране;
22) Организира комплектуването на документите при сключване и промяна на трудовото правоотношение, на допълнителна трудова заетост, в съответствие с трудовото законодателство, инструкциите и заповедите на Кмета на Общината.
23) Организира и осъществява своевременното водене на личните досиета на служителите от общинската администрация и издава документи и удостоверения, свързани с тях;
24) Оказва методическо ръководство на общинските фирми и звена, по прилагането на нормативната база.
25) Организира осъществяването на деловодната дейност и документооборота в Общината Осигурява информация за административните услуги, извършвани от Общината;
26) Организира предоставянето на допълнителни комплексни услуги за гражданите и бизнеса
27) Осигурява цялостно деловодно и административно обслужване на Общински съвет - Аксаково и на неговите комисии;
28) Изпълнява и други дейности, произтичащи и пряко свързани с изброените правомощия и функции.