Промяна на обявление за доставка на експлоатационна механизация

Дата на публикуване: 04.12.2013 07:44


ОБЩИНА АКСАКОВО

 

ПРОМЯНА НА ОБЯВЛЕНИЕ №00237-2013-0017

 

С оглед осигуряване на законосъобразност на процедурата за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на експлоатационна механизация за регионална система за управление на отпадъците в регион Варна” с 11 обособени позиции и на основание чл. 27а, ал.3 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) е издадена заповед на Зам.-кмета на община Аксаково-Възложител, съгласно Заповед №65/03.02.2012г., за промяна в публикуваното в Регистъра на Агенцията за обществени поръчки обявление за поръчка под №00237-2013-0017 от дата 18.11.2013г. с предмет: „Доставка на експлоатационна механизация за регионална система за управление на отпадъците в регион Варна”, включваща както следва:

 

Обособена позиция №1: „Доставка на Специализиран компактор”

Обособена позиция №2: „Доставка на Колесен багер-товарач с навесна/окачена механизация”

Обособена позиция №3: „Доставка на Верижен булдозер”

Обособена позиция №4: „Доставка на Колесен челен товарач”

Обособена позиция №5: „Доставка на Камион самосвал”

Обособена позиция №6: „Доставка на Контейнер за отпадъци, 2 m3

Обособена позиция №7: „Доставка на Инсталация за рециклиране на строителни отпадъци”

Обособена позиция №8: „Доставка на Пароструйка”

Обособена позиция №9: „Доставка на Портативен газоанализатор”

Обособена позиция №10: „Доставка на Товаропътнически автомобил (пикап)

Обособена позиция №11: „Доставка на Контейнер за временно съхранение на опасни отпадъци”,

по проект:Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Варна”, одобрено за финансиране по приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци” на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.”

 

Документацията за участие се предоставя срещу заплащане на гише 2 в деловодството в сградата на Община Аксаково всеки работен ден от 08:30 до 16:30 ч. в срок до 10 дни преди крайния срок за подаване на офертите. Участниците имат право да се запознаят с документацията, преди да я закупят, в Центъра за услуги и информация на гражданите в сградата на Община Аксаково, ет. 1.

 

Цената на документацията е BGN 9.60 с вкл. ДДС за всяка обособена позиция поотделно и е изчислена по калкулация на действителните разходи за отпечатване и размножаване според изискванията на чл.28, ал.4 от ЗОП. Цената на документацията се заплаща на каса в сградата на Община Аксаково,  ет. 1, каса 1, или по банков път по сметка: Титуляр: Община Аксаково

             Банка: ЦКБ АД Варна, BIC CECBBGSF

             IBAN:   BG84CECB97908432010500

             Код за вид плащане: 447000

Участниците могат да поискат документацията да им бъде изпратена по куриер за тяхна сметка, като за целта изпратят на посоченото в обявлението за обществена поръчка лице за контакт факс с посочване на заинтересованото лице, адрес, телефон и факс, както и данни за издаване фактура  и приложат копие на документ за платена цена на документацията.

 

Документацията се купува до 13.01.2014 г., 16:30 часа

Оферти се подават до 23.01.2014г., 16:30 часа

Офертите ще бъдат отворени на 24.01.2014 г. от 10:00 часа, в сградата на Община Аксаково

 

За детайлна информация и достъп до Решението за промяна, посетете интернет страницата на Агенцията за обществени поръчки www.aop.bg по Уникален номер в Регистъра на АОП: 00237-2013-0017

 





  1. Промяна на обявление за доставка на експлоатационна механизация - Текуща страница
  2. Вътрешни правила за планиране, възлагане, мониторинг и контрол на обществените поръчки в Община Аксаково - неактуални
  3. Инвестиционен проект
  4. Информация относно - Одит по проект № DIR-51011116-36-120
  5. Информация относно - Техническа помощ
  6. Информация относно изпълнен договор - Информация и публичност
  7. Информация относно изпълнен договор - Строителство по проект
  8. Информация относно изпълнен договор - Строителен надзор
  9. Информация относно изпълнен договор - Авторски надзор
  10. Информация относно изпълнен договор
  11. Изменени вътрешни правила за поддържане профила на купувача в Община Аксаково - 27.03.2015г.
  12. Вътрешни правила за поддържане профила на купувача в Община Аксаково - 02.02.2015г.
  13. Вътрешни правила за планиране, възлагане, мониторинг и контрол на обществените поръчки в Община Аксаково - неактуални
  14. Вътрешни правила за планиране, възлагане, мониторинг и контрол на обществените поръчки в Община Аксаково
  15. Информация
  16. Информация
  17. Вътрешни правила за планиране, възлагане, мониторинг и контрол на обществените поръчки в Община Аксаково - неактуални
  18. Съобщение за отваряне на ценови оферти за обществена поръчка
  19. Информация за проведена открита процедура и възложена поръчка с предмет: "Доставка на експлоатационна механизация за регионална система за управление на отпадъците в регион Варна“, включваща 11/единадесет/ обособени позиции
  20. Информация за проведена открита процедура и възложена поръчка с предмет: Доставка на експлоатационна механизация за регионална система за управление на отпадъците в регион Варна“, включваща 11/единадесет/ обособени позиции
  21. 2
  22. Обществена поръчка - Зимно поддържане и снегопочистване на общинската пътна и улична мрежа на община Аксаково” 2014 г.
  23. Документация
  24. Документация
  25. Информация за договор за изпълнител експлоатация
  26. Съобщение за отваряне на ценови оферти за обществена поръчка
  27. Доставка на специализирани сметоизвозващи автомобили и контейнери за обслужване на разделното събиране на „зелените“ отпадъци по обособени позиции (ОП)“:
  28. Съобщение за отваряне на ценово оферта за обществена поръчка - ДОСТАВКА НА ЕКСПЛОАТАЦИОННА МЕХАНИЗАЦИЯ ЗА РЕГИОНАЛНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ОТПАДЪЦИТЕ В РЕГИОН ВАРНА ”, ВКЛЮЧВАЩА 10 /ДЕСЕТ/ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ (ОП)
  29. Отваряне на ценова оферта за обществена поръчка -ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА ДЕЙНОСТИ ПО ЕКСПЛОАТАЦИЯ
  30. Съобщение за отваряне на ценови оферти за обществена поръчка с предмет: „Доставка на специализирани сметоизвозващи автомобили и контейнери за обслужване на разделното събиране на „зелените“ отпадъци по обособени позиции (ОП)
  31. 1
  32. Обществена поръчка - Избор на изпълнител на дейности по експлотация на „ Регионално депо за общини Варна, Аксаково и Белослав, включващо съоръжения, инсталации,площадки за третиране, рециклиране и безвреждане на неопасни отпадъци
  33. Прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет - „Избор на изпълнител на дейности по експлотация на „Регионално депо за общини Варна, Аксаково и Белослав
  34. Обществена поръчка - Избор на изпълнител на дейности по експлотация на „ Регионално депо за общини Варна, Аксаково и Белослав, включващо съоръжения, инсталации,площадки за третиране, рециклиране и безвреждане на неопасни отпадъци
  35. Съобщение за разглеждане на ценови оферти за обществена поръчка - Строителство на обект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Варна” („Основен обект”) и „Подобект” по проект № DIR-5112122-10-78
  36. Обществена поръчка - Доставка на експлоатационна механизация за Регионална система за управление на отпадъците в регион Варна
  37. Обществена поръчка - доставка на специализирани сметоизвозваши автомобили и контейнери за обслужване на разделно събиране на "зелените" отпадъци по обособени позиции
  38. Информация относно сключен договор
  39. Информация относно сключен договор
  40. Информация за проведена открита пеоцедура за инвеститорски контрол и строителен надзор
  41. Информация относно сключен договор
  42. Информация относно сключен договор - Авторски надзор
  43. Текущ одит на проект за изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Варна
  44. Съобщение за отваряне на ценови оферти за обществена поръчка - Инвеститорски контрол и строителен надзор при изграждането на регионална система за управление на отпадъците в регион Варна”
  45. Информация относно - Промяна на обявление
  46. Информация относно - Промяна на обявление
  47. Обществена поръчка - Строителен надзор при извършване на строителство по проект № DIR-51011116-36-120 „Подобряване на градската инфраструктура за питейни и отпадъчни води вград Аксаково”, ДБФП № DIR-51011116-С039"
  48. Документация за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка - Строителство по проект № DIR-51011116-36-120 „Подобряване на градската инфраструктура за питейни и отпадъчни води вград Аксаково”, ДБФП № DIR-51011116-С039
  49. Обществена поръчка - Техническа помощ
  50. Отваряне на ценови оферти за обществена поръчка - Текущ одит на проект за изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Варна“
  51. Корекция на обявленние за Инвеститорски контрол и строителен надзор при изграждането на регионална система за управление на отпадъците в регион Варна“
  52. ОДИТ ПО ПРОЕКТ № DIR-51011116-36-120
  53. Обществена поръчка - Строителство на обект
  54. Обществена поръчка - Текущ одит на проект за изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Варна
  55. Информация за проведена открита процедура за техническа помощ
  56. Oбществена поръчка -
  57. Пресконференция за представяне на проект „ Подобряване на градската инфраструктура за питейни и отпадъчни води в гр. Аксаково
  58. Обществена поръчка - Техническа помощ при изпълнение на проект № DIR-51011116-36-120 „Подобряване на градската инфраструктура за питейни и отпадъчни води в град Аксаково
  59. Процедура по договаряне без обявление
  60. Обществена поръчка - „Инвеститорски контрол и строителен надзор при изграждането на регионална система за управление на отпадъците в регион Варна“ - актуална
  61. Информация за проведена процедура по договаряне без обявление с предмет: „Авторски надзор на проектанта на Регионален център за управление на отпадъците в регион Варна (вкл. довеждаща инфраструктура)"
  62. Авторски надзор на проектанта на Регионален център за управление на отпадъците в регион Варна (вкл. довеждаща инфраструктура)”
  63. Съобщение за отваряне на ценови оферти - Техническа помощ за управление на проект за изграждане на регионален център за управление на отпадъците в регион Варна
  64. Удължаване на срок за подаване оферти за строителство
  65. Техническа помощ за управление на проект за изграждане на регионален център за управление на отпадъците в регион Варна
  66. Прекратени обществени поръчки
  67. Обществена поръчка - Одит по проект № DIR-51011116-36-120 „Подобряване на градската инфраструктура за питейни и отпадъчни води в град Аксаково”, ДБФП № DIR-51011116-С039
  68. Оглед на площадка за строителство
  69. Отваряне на ценови оферти за обществена поръчка - Изпълнение на мерки за информация и публичност по проекти, финансирани по "ОП „Околна среда 2007-2013”
  70. Корекция на обявление за стоителство на обект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Варна”
  71. Строителство на обект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Варна” („Основен обект”) и „Подобект
  72. Инвеститорски контрол и строителен надзор при изграждането на регионална система за управление на отпадъците в регион Варна
  73. ТЕХНИЧЕСКА ПОМОЩ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ № DIR-51011116-36-120 „ПОДОБРЯВАНЕ НА ГРАДСКАТА ИНФРАСТРУКТУРА ЗА ПИТЕЙНИ И ОТПАДЪЧНИ ВОДИ В ГРАД АКСАКОВО”, ДБФП № DIR-51011116-С039
  74. ОДИТ ПО ПРОЕКТ № DIR-51011116-36-120 „ПОДОБРЯВАНЕ НА ГРАДСКАТА ИНФРАСТРУКТУРА ЗА ПИТЕЙНИ И ОТПАДЪЧНИ ВОДИ В ГРАД АКСАКОВО”, ДБФП № DIR-51011116-С039
  75. Проект - Подобряване на градската инфраструктура за питейни и отпадъчни води в гр.Аксаково
  76. Обществена поръчка - Публичност на проекти по ОПОС 2007-2013г.
  77. Техническа помощ за управление на проекта за изграждане на Регионален център за управление на отпадъците в регион Варна
  78. Tекущ одит на проект за изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Варна
  79. Проект “Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Варна”
  80. Строителство на Регионален център за управление на отпадъците в регион Варна
  81. Строителен надзор
  82. Избор за изпълнител на СМР за обект "Подобряване на градската инфраструктура за питейни и отпадъчни води в гр.Аксаково"