Заповед за адресна регистрация

Дата на публикуване: 28.10.2024 11:50

З  А  П  О  В  Е  Д

                                                                       

№ 876

гр. Аксаково,  28.10.2024г.

 

Във връзка с постъпило в общинска администрация - Аксаково разпореждане № 41813/17.10.2024 г. по изп.дело № 2171/2024 г. на РС - Варна, заведено в деловодната програма на Община Аксаково под вх. № 1103-546/17.10.2024 г., с искане за отписване от адрес на посочено в разпореждането лице, и на основание чл. 99б, ал. 1, ал. 2 и ал. 3 от Закона за гражданската регистрация и чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация

 

Н А Р Е Ж Д А М :

 

І. Назначавам комисия по смисъла на чл.99б, ал.1 от Закона за гражданската регистрация, която да извърши проверка за спазване на изискванията за извършване на адресна регистрация или промяна на адрес, в състав:

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ:                      – Секретар на Община Аксаково

и

ЧЛЕНОВЕ:  1.                           – Гл. специалист ГРАО

  1.                          – Гл. специалист Кадастър
  2.  – Гл. юрисконсулт
  3. Представител на областна администрация – Варна
  4. Представител на РУ „Полиция“ – гр. Аксаково
  5. Представител на ТЗ „ГРАО“ – Варна към ГД „ГРАО“

 

ІІ. Възлагам на Председателя на комисията да уведоми представителя на РУ „Полиция“ – Аксаково, че следва да бъде изготвен писмен протокол от проверка на обстоятелствата по чл.140а, ал.1, т.11 от Наредба № РД-02-20-9/21.05.2012г. за функциониране на единната система за гражданска регистрация, относно адресната регистрация на лицето Дарина                   Стоянова, ЕГН                    .

 

ІІІ. След получаване на протокола по пункт ІІ от н.з., възлагам на Председателя на комисията да свика заседание на комисията и да уведоми компетентните институции за осигуряване на техен представител при извършване на проверката.

 

ІV. Проверката за спазване изискванията на чл. 92 и чл. 99а от ЗГР по Разпореждане с вх. № 1103-546/17.10.2024 г. от РС - Варна да бъде извършена във възможно най – кратък срок, но не по-късно от 11.11.2024 г.. Комисията следва да обективира резултатите от проверката в протокол, който да бъде представен на вниманието ми, ведно с цялата административна преписка.

 

  1. Възлагам на – гл. спец. „ГРАО“ да обяви настоящата заповед на информационното табло за обяви в административната сграда на Община Аксаково и да предприеме необходимите действия за публикуването й на официалната интернет страница на общината, на основание чл.99а, ал.1 от Закона за гражданската регистрация, при спазване на разпоредбите за защита на личните данни.

 

            Контрол по изпълнение на заповедта възлагам на                          – Секретар на Община Аксаково.

 

Настоящата заповед да се насочи чрез електронната система „Акстър-офис“ към                         – Секретар на Община Аксаково и                               – Гл. специалист ГРАО.

                 

 

инж. АТАНАС СТОИЛОВ

КМЕТ НА ОБЩИНА АКСАКОВО