Община Аксаково търси да назначи двама експерти за работа в Центъра за предоставяне на социални услуги на едно гише
Община Аксаково
Търси да назначи двама експерти за работа в Центъра за предоставяне на социални услуги на едно гише и разработената електронна платформа „Social One Stop Shop” по проект „Социални услуги на едно гише”с договор № BG05M9OP0001-4.001-0059-С01, процедура „Транснационални и дунавски партньорства за заетост и растеж ” на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд, със заетост 6 /шест/ месеца.
- I. Социален работник
Изисквания, на които трябва да отговарят кандидатите:
- Да са лица до 29 години;
- Да са завършили висше образование, минимална степен бакалавър;
- Специалност в следните области: социални дейности, психология или др. подходяща специалност в сферата на социалните дейности и психологията;
Документи, които следва да се подават:
- Заявление до Кмета на Община Аксаково;
- Диплома за завършено образование;
- Автобиография;
Социалният работник ще извършва дейност, насочена към предоставянето на информационни услуги при посещение в центъра предоставяне на социални услуги на „едно гише“ и осъществяването на личен контакт с лицата.
- Младши експерт
Изисквания, на които трябва да отговарят кандидатите:
- Да са лица до 29 години;
- Да са завършили висше образование, минимална степен бакалавър;
- Специалност в следните области: социални дейности, психология, комуникации, информационните технологии и др. подходящи специалности в сферата на социалните дейности, психологията и комуникациите;
Документи, които следва да се подават:
- Заявление до Кмета на Община Аксаково;
- Диплома за завършено образование;
- Автобиография
Младшият експерт ще работи предимно с електронната платформа „Социални услуги на едно гише“, ще актуализира информацията в нея и осъществява chat функциите на системата.
Срок за подаване на документи в Центъра за услуги и информация на граждани Община Аксаково до 22.06.2018 г.
С кандидатите, които отговарят на условията ще се проведе интервю.